بازاریابی قطعات و لوازم یدکی چگونه است؟ مشاوره بازاریابی لوازم یدکی
بازاریابی قطعات و لوازم یدکی و مشاوره بازاریابی لوازم یدکی موضوع این مطلب آموزش بازاریابی و فروش می باشد.
عالی ترین و موثرترین روش های بازاریابی در کارخانه ها و فروشگاه های قطعات و لوازم یدکی روش هایی هستند که حرفه و موقعیت ارجاع را به وسیله ی بازاریابی فرد به فرد و یا دهان به دهان توسعه و پیشرفت می دهند. امکان دارد شما هزینه ی بسیاری را خرج تبلیغات شبکه ای ، اینترنتی ، تلویزیونی و ارسال پیامک به مخاطبان و خریداران کرده باشید ولی در حقیقت شما مبالغ بسیاری را خرج روش های تبلیغاتی و بازاریابی می کنید که اسم برند و محصولات شما را مشهور و محبوب نخواهد ساخت.
از نظر مشاوره بازاریابی قطعات یدکی خودرو ، کارخانه ها و فروشگاه های لوازم و قطعات یدکی می بایست سرمایه خود را خرج طرح ها و روش های بازاریابی کم خرج و رایگان نمایند که مشتریان سابق و فعلی را مورد هدف قرار دهد. بدین وسیله قادر خواهید بود اسم و نشان خود را در ذهن و نگاه مخاطبان و مشتریان ثبت کنید تا پیوسته آن را به خاطر بسپارند و بدین سان تعداد رجوع مخاطبان و مشتریان تازه ی خود را بالا خواهید برد.
جهت دریافت خدمات مشاوره بازاریابی به این صفحه مراجعه نمایید. یا با شماره ۰۲۱۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.
مقصود بازاریابی سنتی این است که اشخاصی که آشنایی و اطلاعی از برند و محصولات شما ندارند را به خریداران و مشتریان خود بدل سازید. تبلیغات و بازاریابی در بین جامعه ی هدفی که با کسب و کار و فروشگاه قطعات و لوازم یدکی شما آشنایی ندارند قادر است بازده و عملکرد موثر و سودمندی داشته باشد ولی این عمل فراوان پرخرج می باشد. بر اساس تجربه مشاور بازاریابی لوازم یدکی ، بدین سبب جامعه ی هدف بازاریابی و تبلیغات شما می بایست مخاطبانی باشند که با شما آشنایی دارند و از برند و لوازم و محصولات شما اطلاع دارند و پیشتر با شما خرید و فروش داشته اند. تاثیر و نفوذ ارجاع یک مشتری به طرف یک کالا و یک برند فراوان تاثیرگذار و قدرتمند خواهد بود و این دقیقاً چیزی است که کسب و کار شما به آن احتیاج دارد.
۵ توصیه و روش بازاریابی لوازم و قطعات یدکی
اولین توصیه برای بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، از بولتن و نشریه خبری ایمیلی جهت حفظ تماس ، مخابره و رابطه با مخاطبان و خریداران بهره بگیرید:
بهره گیری از بولتن های ایمیلی عالی ترین روش ماندگاری و ثبت شدن در دید و فکر مخاطبان و خریداران لوازم و قطعات یدکی می باشد. ولی ثبت شدن و ماندگاری در فکر و دید مخاطبان و خریداران فقط نیمی از مسیر خواهد بود. افزون بر فرستادن بولتن ها به وسیله ی ایمیل و آگهی رسانی به مخاطبان و خریداران درباره ی فروش های ویژه ماهانه و تخفیف ها ، برای آنان بولتن های جالب و کاربردی هم بفرستید.
به طور نمونه برای بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، در عوض ارسال بن های تخفیف ۸ درصدی ، برای آنان بولتن های ایمیلی دربرگیرنده ی معلومات و مطالبی درباره ی برنامه های ضروری گوشی همراه جهت سفرهای جاده ای بفرستید. بازاریابی محتوایی به وسیله ی ایمیل یکی از مناسب ترین و عالی ترین ر.ش ها جهت حفظ رابطه ی نزدیک با مخاطبان و خریداران بدون سعی و کوشش جهت فروش لوازم و قطعات یدکی خود به آنهاست.
۹۰ درصد ازمخاطبان و خریداران بازاریابی محتوایی را موثر و سودمند به حساب می آورند. جلب نگاه و ذهن مخاطبان و مشتریان به وسیله ی فرستادن ایمیل به طور هدفمند در بازه های زمانی مشخص موجب می گردد که اسم برند و محصولات شما در دید و فکر آنان ثبت شود و این مساله سبب ارجاع مخاطبان و خریداران جدید به شما خواهد شد.
جهت دریافت مشاوره بازاریابی به این صفحه مراجعه نمایید. یا با شماره ۰۲۱۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.
دیگر توصیه بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، از خریداران برای انتخاب و خرید محصولات شما قدردانی کنید:
شاید فکر کنید که این توصیه و راهکار یک کار کلیشه ای و راحت باشد ولی یک قدردانی سازنده و هوشمندانه قادر است تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته باشد. فراموش نکنید که دقت و تمرکز شما می بایست بر روی این مساله قرار گیرد که مخاطبان و خریداران شما را به نزدیکان و دوستان خود معرفی و توصیه کنند. هر اندازه قادر باشید دید و ذهن آنان را از خرید قطعات و لوازم یدکی و به کارگیری خدمات خود فراموش نشدنی تر کنید ، آنان در معرفی و توصیه شما به دیگر افراد خوب تر و با انگیزه تر اقدام خواهند کرد.
در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید: ( مشاوره بازاریابی اینستاگرام )
شما می بایست در کانال های ارتباطی اجتماعی که به مخاطبان یاری رسانده و آنان را مشغول ساخته است حضوری فعال داشته باشید. می بایست حتماً در شبکه های خرید و فروش آنلاین اینترنتی حضور بیابید تا افراد شما را پی گیری کنند. تصویر خریدارانی که به طور دائم به کارخانه و فروشگاه شما رجوع می نمایند را در پیج شبکه های اجتماعی خود بگذارید. برای بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، وب سایت و پیج شما می بایست از تصاویر و محتواهای جالب ، سودمند و مربوط طراحی شده باشد. تعدادی زیادی از مخاطبان و مشتریان بعد از رفت و آمد حضوری به کارخانه و فروشگاه شما از پیج اینستاگرام شما هم دیدن خواهند کرد.
این عمل برای بازاریابی لوازم یدکی سبب می گردد که محصولات و برند شما در معرض نگاه افراد قرار گیرد و دنبال کنندگان آنان هم محصولات و برند شما را به وسیله ی مخاطبان و خریداران مشاهده کنند. امکان دارد خریداران از کالاها و لوازم یدکی شما هم در دیدگاه ها و کامنت های خود اسم ببرند.
توصیه دیگر بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، از دیدگاه و رای مخاطبان و خریداران مطلع شوید:
بلافاصله از خریداران خود درخواست نمایید که دیدگاه و رای خود را درباره ی کالاها و لوازم و برند شما بازگو نمایند. چه دیدگاه و رای آنان خوب باشد و چه بد. زیرا هنگامی که اشخاص در شبکه های اجتماعی یا مرورگرهای جستجو در پی معلومات و مطالب زیادتری درباره ی یک لوازم و قطعات یدکی و خدمات و برند برگزیده ای هستند وجود دیدگاه و رای خنثی هم از بی تفاوتی و نبود هیچ دیدگاه و رای در پیج و وب سایت شما از طرف خریداران خوب تر است.
دیدگاه و رای خریداران در پیج و وب سایت شما از جنبه ی دیگر هم موثر و سودمند می باشد ، چرا که به طور غیر مستقیم همچون یک عامل معرفی و توصیه از فردی به فرد دیگر عمل خواهد کرد. به طور نمونه ، در صورتی که به پیج و وب سایت یک پزشک در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام رجوع کنید و مشاهده کنید که چند تن از نزدیکان و دوستان هم پیشتر از این پیج بازدید کرده اند ، قطعاً رفتن به مطب پزشک نام برده را به پزشکی که تاکنون با او تماس و رابطه نداشته ایم را اولویت خواهیم داد. این مساله درباره ی همه ی شبکه های ارتباطی اجتماعی صادق خواهد بود.
آخرین توصیه بازاریابی لوازم و قطعات یدکی ، از خریداران و مخاطبان خود درخواست کنید تا محصولات و برند شما را به دیگران معرفی و توصیه کنند:
ایده ی هوشمندانه ای است که تصمیم بگیرید که محصولات و برند خود را به وسیله ی شبکه ی موجود گسترش دهید. زمانی که با مخاطبان و خریداران برخورد و تماس دارید به آنان اعلام کنید که از معرفی و توصیه محصولات و لوازم و برند خود آنان به دوستان و آشنایان قدرشناس و ممنون خواهید بود.
برای بازاریابی قطعات یدکی خودرو بی شک کارت تجاری خود را به آنان بدهید ولی مساله ی اصلی این است می بایست ایمیل و شماره تماس آنان را داشته باشید. در صورتی که خریدار تازه ای به وسیله ی خریداران سابق به شما رجوع داده می شود تلاش نمایید برای فردی که وی را به شما معرفی و توصیه نموده است یک کپن تخفیف در نظر بگیرید و از وی قدردانی نمایید. این عمل افزون بر خرسندی خریداران موجب می گردد که برای معرفی و توصیه شما به دیگران بهتر و مشتاق تر عمل کنند.
جهت دریافت خدمات مشاور بازاریابی به این صفحه مراجعه نمایید. یا با شماره ۰۲۱۷۷۶۵۵۸۱۰ تماس حاصل نمایید.
The post بازاریابی قطعات و لوازم یدکی چگونه است؟ مشاوره بازاریابی لوازم یدکی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.